Dostava i povrat

Otprema/dostava proizvoda

Korisnici mogu naručiti proizvode online na web shopu ili telefonski na tel.: 020 670 111.  Amadeus II d.o.o. dostavlja proizvode na području cijele Hrvatske, uključujući i otoke. Dostava se obavlja radnim danima, iznimno samo za neka mjesta i subotom uz nadoplatu od strane kupca, koji iznos se Web shop administrator telefonski dogovora s kupcem. 

Uslugu dostave proizvoda naručenih putem Amadeus II d.o.o. Internet trgovine obavljaju:

Hp Express ili Intereuropa

Za sve narudžbe koje se dostavljaju putem dostavne službe HP Express dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt adrese navedene u narudžbi. Iznimno, pošiljka se može dostaviti u obližnjem poštanskom uredu ukoliko nije moguća isporuka na adresi primatelja. Dostava putem HP Expressa obavlja se na području cijele Hrvatske. Rok isporuke za naručenu robu je od 1 do 3 radnih dana od dana narudžbe. Iznimka mogu biti otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave.

Preuzimanje narudžbe

Naručeni proizvodi pakiraju se tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt – ulaz u kuću, ulaz u zgradu (od izuzetka su neki otoci gdje se roba dostavlja do najbližeg poštanskog ureda).

Korisnik je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji ih je dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Proizvodi su osigurani od gubitka i oštećenja u dostavi. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja proizvoda potpisati dostavnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju. Ako korisnik, nakon što je pošiljka poslana, u očekivanom vremenu ne primi pošiljku ili obavijest o isporuci, poželjno je da o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke, ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ukoliko u roku od 48 sati po preuzimanju naručenih proizvoda korisnik ne pošalje pismenu primjedbu na isporučene proizvode, smatra se da je pošiljka propisno isporučena. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera - koje je isti vratio Amadeus II d.o.o. Internet prodavaonici bez isporuke kupcu i sl.) Amadeus II d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenske proizvode korisniku u najkraćem roku.


Amadeus II d.o.o. zadržava pravo neisporuke narudžbe ukoliko postoji sumnja na zlouporabu.