PRIGOVORI

 

Koje je bilo vaše shopping iskustvo? Što mislite o ponudi u našoj trgovini? Jeste li u potrazi za artiklom, ali ga ne možete naći ? Dali ste bili ugodno iznenađeni ili ljuti oko kupovine? Bili ste oduševljeni s našim oglasom? Što učiniti i kako otkazati kupovinu?
Pozdravljamo sve Vaše komentare, pohvale ili pritužbe. To će poboljšati našu uslugu prema Vama. Samo u dijalogu s vama možemo učiniti bolje! Obratite nam se s povjerenjem!

020 / 670 111
reklamacije@pioneer.hr
Radno vrijeme korisničke službe: Pon - Pet: od 09:00 do 17:00h

 

 

 

REKLAMACIJA I POVRATI

 

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili? Proizvod ne radi kako ste očekivali? 
Obratite nam se s povjerenjem i Vašu ćemo reklamaciju riješiti u najkraćem mogućem roku.

Ukoliko ustanovite da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili njime niste zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate:
020 / 670 111
reklamacije@pioneer.hr
Radno vrijeme korisničke službe: Pon - Pet: od 09:00 do 17:00h

Nakon prijave reklamacije, temeljem vašeg opisa reklamacije, informirat ćemo vas o statusu: 
· može li se proizvod zamjeniti za novi
· može li se za proizvod vratiti novac
· ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis

Svaki proizvod kupljen preko web trgovine možete zamijeniti za novi ili vratiti uz povrat novca i to unutar 15 dana od primitka proizvoda na Vašu adresu.

Sve uvjete povrata i poslovanja pogledajte klikom na: UVJETI POSLOVANJA

 

SERVIS

 

 

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa. 

Ukoliko se radi o kvarovima unutar jamstvenih rokova kontaktirajte ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu.

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan u roku 15 dana od primitka narudžbe, reklamirani uređaj ćemo zaprimiti, kvar dijagnosticirati i napraviti zamjenu ili povrat sredstava. Nakon isteka roka od 15 dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.

Za sve probleme i reklamacije slobodno se obratite na dolje navedene kontakte.

Ovlašteni servis za PioneerDJ uređaje

KBZ Electronic
Trnjanska 117. 10000 Zagreb
www.kbz-electronic.hr
kbz@kbz-electronic.hr
Tel: 01/ 615 01 01
Radno vrijeme servisa:
Pon - pet : 08:00 - 16:00h
Subotom i nedjeljom ne radi